Biznes üzrə ABC-Analiz
Bu analizin mahiyyəti İtaliya iqtisadçısı və sosioloqu Vilfredo Paretonun irəli sürdüyü 80/20 prinsipi üzərində qurulmuşdur. Bu prinsipə müxtəlif sahələrdə rast gəlmək olar. Bu prinsipə görə 20% səylər 80% nəticə gətirir, qalan 80% səylər isə – qalan 20% nəticəni təmin edə bilir. Müşahidələr deyir ki, 20% daimi müştəri satışların 80%-ni təmin edirsə, qalan 80% təsadüfi müştərilər satışların 20%-ni təmin edə bilir.
ABC-Analizin hazırlanması
ABC-Analizi müştərilərə və satışlara tətbiq etməklə, satış üçün əhəmiyyət kəsb edən müştərilər A, B və C kateqoriyalarına ayrılır:
İndi isə, gəlin, bu prinsiplərə əsaslanaraq ABC-Analizini təşkil edək. Aşağıdakı cədvəldə 15 müştəri üzrə illik satışlar haqqında məlumat verilmişdir. C sütununda – müştəri adları, D sütununda – satışdan alınmış gəlirlər verilir. Cədvəlin altında gəlirlərin ümumi cəmi verilir. Bu cəmi D19 damasında aşağıdakı formula ilə həll etmək mümkündür:
=SUM(D4:D18)
Müştərilər üzrə gəlir payının hesablanması:
E4 damasında aşağıdakı formulanı daxil edirik:
=D4/$D$19
Bundan sonra formulanı aşağı artırırıq və cədvəli E sütununa əsasən çoxdan aza istiqamətdə çeşidləyirik. Cədvəl aşağıdakı şəkli alır:
Kateqoriyaların hesablanması:
Yeni F sütunu açıb, kateqoriyaları hesablayırıq. Bunun üçün F sütununa aşağıdakı formulanı daxil edirik:
=IF(SUM(E$4:E4)<80%;"A"; IF(SUM(E$4:E4)<96%;"B";"C"))
Nəticədə aşağıdakı cədvəli almış oluruq.
ABC-Analiz bununla həll edildi. Lakin bu satışlarla əlaqədar olaraq, G sütununa müştəriyə edilmiş zənglər sayını da əlavə etsək və müvafiq diaqramlar qursaq, vəziyyəti tam şəkildə görə bilərik.
Bunun üçün I3:K6 diapazonda yeni cədvəl yaradırıq və J4 damasına formula daxil edirik:
=COUNTIF($F$4:$F$18;I4)
K4 damasına formula daxil edirik:
=SUMIF($F$4:$F$18;I4;$E$4:$E$18)
Formulaları aşağı çəkirik və bu cədvəl əsasında diaqramlar qururuq.
ABC-Analizin hazırlanmasının alternativ variantı
ABC-Analizin hazırlanması üçün yuxarıda baxdığımız variant klassik sayılır. Bu varianta alternativ olan digər varianta baxmaq yaxşı olar.
Bu variantı icra edərkən, E sütununa əsasən çoxdan aza istiqamətdə çeşidləmə etməyə ehtiyac yoxdur və kateqoriyaların hesablanması ədədi orta kəmiyyətlərə əsaslanan alternativ formula üzərində qurulur:
=IF(E4>=(AVERAGE(E:E)*1,5);"A"; IF(E4>(AVERAGE(E:E)*0,5);"B";"C"))
Bu variantlar arasında kiçik nəticə fərqləri mövcuddur. Bu fərqlər hesablama metodunun müxtəlif olması ilə bağlıdır. Lakin praktikada hər iki variantı tətbiq etmək mümkündür.
Bu məqalədə ABC-Analiz haqqında söhbət etdik. Növbəti məqalədə XYZ-Analiz haqqında məlumat verəcəyəm.
Hələlik, oxuculara müvəffəqiyyətlər arzu edirəm.
Əməliyyatların Maliyyə Bərabərliyində qeydiyyatı
1C 8.3 proqramı nədir və niyə önəmlidir?
Mühasibatlıq Kursları (0-dan Mühasibat Uçotu)
0-dan Maliyyə Uçotu, Vergi Uçotu və Rəsmiləşmə əməliyyatlarını bu təlimimiz vasitəsilə tam öyrənərək bir Mühasib kimi yetiş!
Əməliyyatçı Mühasib Yetişdirmə Proqramı
Əməliyyatçı Mühasib
Aparıcı Mühasib Yetişdirmə Proqramı
Aparıcı mühasib
Maliyyə Hesabatlarının Hazırlanması Kursu
Bu kurs maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili sahəsində biliklərinizi artırmaq üçün ideal seçimdir.
İdarəetmə Uçotuna Giriş
İdarəetmə Uçotu təlimimiz müəssisələrdə xərc və məsrəflərin uçotunun düzgün şəkildə aparılması və istehsal olunan məhsulların maya dəyərinin səlis şəkildə hesablanmasını öyrənməyiniz üçündür.
Vergi Bəyannamələrinin Doldurulması Təlimi
Təlim Vergi Bəyannamələrinin real müəssisələrdə tərtibinin praktiki şəkildə tədrisini əhatə edir.
Maliyyə Analitiki Kursu
Maliyyə analitiki kursu sizə maliyyə hesabatlarını təhlil etməyi və məlumatlara əsaslanaraq strateji qərarlar verməyi öyrədəcək.
Rəqəmsal Mühasib Yetişdirmə Proqramı
Rəqəmsal Mühasib Yetişdirmə Proqramında alətlərlə mühasibatlıq işlərini daha sürətli, dəqiq və rahat şəkildə həll etməyi öyrənəcəksən.
Sərbəst Mühasib Yetişdirmə Proqramı
Sərbəst mühasib
Mütəxəssis Mühasib Yetişdirmə Proqramı
Mütəxəssis Mühasib
Maliyyə Auditi
Mühasibat sənədlərinin auditi
Dərslər, müəllimlər və tədris prosesimiz haqqında dəqiq məlumatı birbaşa proqram məsləhətçimizdən əldə edin.
